8/12/11

A SEEC premia o traballo de Chiron

A Sociedade Española de Estudos Clásicos concedeu á Chiron o Premio á Promoción e Defensa dos Estudos Clásicos na súa IX edición polo traballo realizado a través deste espazo colaborativo en rede. 

Este é un extracto da fermosa carta que nos fixo chegar Jaime Siles, presidente da SEEC.

"La SEEC ha decidido conceder este premio a la Asociación Chiron por la encomiable labor que está llevando a cabo a través del portal de Internet www.chironweb.org, que ha conseguido desarrollar un "proyecto colaborativo" que aúna los trabajos que los profesores de nuestras materias venían realizando de manera individual. El resultado ha sido la creación de un sitio web dedicado al Mundo Clásico, en el cual colaboran desinteresadamente centenares de personas y que ha generado una enorme ilusión y un inusitadamente fructífero intercambio de opiniones y experiencias entre profesores y alumnos de Griego, Latín y Cultura Clásica, y también entre quienes, en general, se interesan por la Antigüedad grecorromana. Se trata, en nuestra opinión, de una labor valiosísima, que ha alcanzado una difusión extraordinaria y ha generado entre nuestros docentes y alumnos una ilusión que consideramos muy importante para el futuro de nuestros estudios, y que está sirviendo también para poner de manifiesto el entusiasmo, la dedicación y la preparación de los profesores de Latín, Griego y Cultura Clásica. Queremos destacar igualmente el carácter innovador de la experiencia, que está sirviendo de modelo para otras áreas de conocimiento, en España y fuera de España". 

Unha gran noticia, que chega tan só uns días despois da estancia de Chiron en Compostela

Sen dúbida algo está cambiando na SEEC. Será cousa de meigas...

pd: comparte a nosa ledicia dende twitter usando #chironweb.Veremos os resultados neste lugar ou neste outro

4 comentarios:

Susana Losada dijo...

Noraboa a ti tamén, Álvaro, pola parte que che toca. Na Gallaecia moitos chegamos a Chiron a través de ti, gratias plurimas por abrirnos a porta de Chiron!!

Luis Inclán dijo...

¡Enhorabuena por la parte que te toca, Álvaro, que es sin duda determinante en muchas cosas!
Ahora hay que seguir para demostrar la justicia del premio...
Saludos.

Jose M. Otero dijo...

Felicidades polo que che toca e tamén a Lillo que contigo e outros puxestes moito cando se cimentou o que hoxe é Chiron. E tamén para outra xente que nos fumos enganchando coa obra en marcha.

caos dijo...

Merecidísimo