Durante os días 23, 24 e 25 de outubro, estáse celebrando en Barcelona a Moodlemoot BCN 08, que reune a 400 moodlers de este e outros Estados, dispostos a compartir as súas experiencias sobre o uso desta plataforma LMS na aula.
As principales ponencias están sendo retransmitidas vía streaming (unidireccional). Ademais, gracias a Sclipo Live (videoconferencia bidireccional) tamén hai intervencións en directo nas rondas de preguntas e nos talleres. Todo o grabado en vídeo e as presentacións dos ponentes será colgado posteriormente na web do evento. (acórdanos isto algo?)
Despois dos actos protocolarios propios de eventos de este tipo, onde non faltaron os políticos de rigor, abriu a tanda de ponencias o auténtico boss de Moodle, o australiano Martin Dougiamas, que disertou sobre a nova versión da plataforma, que sairá en xuño do ano que vén, Moodle 2.0. (xa se pode descargar unha versión "inestable" dende o servizo de descargas da web oficial)
Anuncia importantes novidades como a importación de contidos de servizos externos como Flickr ou GoogleApps. Disto fíxonos unha sinxela demostración: introducir no noso editor de texto de moodle unha imaxe procedente de Flickr cun só click de rato.
Tamén poderemos exportar contidos a un repositorio externo, os famosos e-portfolio, como Mahara. Poderemos ademais salvalos en arquivos html, pdf ou xml. O novo Moodle traerá novos módulos de feedback, unha nova wiki (creada ademais en Barcelona), novos filtros, novos bloques e unha mellor adaptación de módulos de terceiros.
Quedémonos con tres "mantras", que repetiremos todas as mañáns xirando a nosa alfombra cara a Perth, Australia:
As principales ponencias están sendo retransmitidas vía streaming (unidireccional). Ademais, gracias a Sclipo Live (videoconferencia bidireccional) tamén hai intervencións en directo nas rondas de preguntas e nos talleres. Todo o grabado en vídeo e as presentacións dos ponentes será colgado posteriormente na web do evento. (acórdanos isto algo?)
Despois dos actos protocolarios propios de eventos de este tipo, onde non faltaron os políticos de rigor, abriu a tanda de ponencias o auténtico boss de Moodle, o australiano Martin Dougiamas, que disertou sobre a nova versión da plataforma, que sairá en xuño do ano que vén, Moodle 2.0. (xa se pode descargar unha versión "inestable" dende o servizo de descargas da web oficial)
Anuncia importantes novidades como a importación de contidos de servizos externos como Flickr ou GoogleApps. Disto fíxonos unha sinxela demostración: introducir no noso editor de texto de moodle unha imaxe procedente de Flickr cun só click de rato.
Tamén poderemos exportar contidos a un repositorio externo, os famosos e-portfolio, como Mahara. Poderemos ademais salvalos en arquivos html, pdf ou xml. O novo Moodle traerá novos módulos de feedback, unha nova wiki (creada ademais en Barcelona), novos filtros, novos bloques e unha mellor adaptación de módulos de terceiros.
Quedémonos con tres "mantras", que repetiremos todas as mañáns xirando a nosa alfombra cara a Perth, Australia:
- "All of us are potential teachers as well as learners, in a true collaborative enviroment we are both".
- "Think deeper about learning activities"
- "Use survey modules, Feedback is the course quality"
- "Do one thing, do it well"
Seguiu outra conferencia destinada a presentar o xa citado Mahara, un portfolio que se integra moi ben en Moodle. Penny Leach, cun condenado acento neozelandés, intentou introducirnos nas bondades deste novo servizo tan de moda ultimamente, aínda que con escaso éxito no que se refire á miña persoa, xa que dita variante da britannica lingua non provocou a retroalimentación necesaria no meu córtex.
Logo chegou Marc Alier , cunha "sesión de maxia". Presentou entre outras cousas esa nova wiki -Cristina-Barcelona do moodle 2.0.
A mañá rematou coa intervención de Martin Langhoff e o seu proxecto de Moodle e OLPC (one laptop per child), unha especie de ONG dedicada a proporcionar computadores portátiles, baratos e baixo sofware libre, aos países do terceiro mundo.
Pola tarde asistín a unha primeira e interesante comunicación de X. Larretxea sobre Actividades en cascada, unha experiencia que pode ser exportada a calquera asignatura.
Houbo outra ponencia sobre a xestión integral dun IES con soporte Moodle, concretamente o IES Terres de Ponent, de Mollerusa. En realidade facían con moodle moitas cousas das que nós facemos con Drupal: novas do centro, ornanigrama, composición de departamentos, repositorio de documentos, etc. A miña opinión: Cuique suum.
Sorprendeume un módulo para moodle que non coñecía, común polo demais a outros centros cataláns. Permite a reserva de aulas "en liña". Outra boa idea eran as wikis para profesores, empregadas para poñer tarefas a un alumno que falte ás clases por enfermidade.
Logo chegou Marc Alier , cunha "sesión de maxia". Presentou entre outras cousas esa nova wiki -Cristina-Barcelona do moodle 2.0.
A mañá rematou coa intervención de Martin Langhoff e o seu proxecto de Moodle e OLPC (one laptop per child), unha especie de ONG dedicada a proporcionar computadores portátiles, baratos e baixo sofware libre, aos países do terceiro mundo.
Pola tarde asistín a unha primeira e interesante comunicación de X. Larretxea sobre Actividades en cascada, unha experiencia que pode ser exportada a calquera asignatura.
Houbo outra ponencia sobre a xestión integral dun IES con soporte Moodle, concretamente o IES Terres de Ponent, de Mollerusa. En realidade facían con moodle moitas cousas das que nós facemos con Drupal: novas do centro, ornanigrama, composición de departamentos, repositorio de documentos, etc. A miña opinión: Cuique suum.
Sorprendeume un módulo para moodle que non coñecía, común polo demais a outros centros cataláns. Permite a reserva de aulas "en liña". Outra boa idea eran as wikis para profesores, empregadas para poñer tarefas a un alumno que falte ás clases por enfermidade.
Para mañá agárdanos unha xornada intensa, con visita ao Dr. Moodle incluída e cóctel no MACBA.
Pero, como sempre, o mellor está nos corredores, na cafetería, nos encontros, ás veces insospeitados, con outros colegas. Eu por exemplo veño de coñecer a un astrónomo canadiense, que traballou nun telescopio no deserto de Atacama en Chile, casado cunha malagueña e que vive en Inglaterra. Hoxe traballa para una universidade como administrador de moodle.
Semella que o latín ten máis futuro que a observación dos astros ...
1 comentario:
Lamento muchísimo que la obligación no me dejase charlar contigo en Barcelona. Tu experiencia en Moodle me hubiese abierto los ojos. Espero que pronto tengamos otra ocasión si los dioses quieren. Un abrazo y mil excusas de nuevo,
Margalida
Publicar un comentario