21/11/09

Sexo, mentiras e ponencias de Clásicas.

Ave Viator.
Se estás lendo esta entrada ou ben es un amigo ou seguidor deste blog ou ben premeches na ligazón atraído polo absurdo do título. Non hai sexo (esa é a mentira). O único que atoparás aquí é unha ponencia de Clásicas presentada no Inforensino de Lugo 2009 e á que só acudiron 5 persoas. Había outras dúas ponencias simultáneas, as dúas abarrotadas de xente.
"Proxecto Chiron (así rezaba o título, e ata aí ben...): Estudos Clásicos na web 2.0" (desafortunado como pouco)
É certo que logo había un epígrafe explicando que se trataba dun proxecto colaborativo de profesores, etc. Demasiado tarde. A maioría da xente quedouse na primeira liña. O de Estudos Clásicos foi o pasaporte directo ao desastre.
Vale viator.

6 comentarios:

Ana dijo...

Pues no saben lo que se han perdido: un orador magnífico presentando un trabajo fantástico. Siento que tu esfuerzo no haya podido lucir en directo, pero en la red está asegurada su difusión. Gracias por estar ahí, me hubiera encantado acompañarte, ya lo sabes, pero el presi estaba por estas tierras y una todavía no domina la ubicuidad.

Luis Inclán dijo...

Álvaro, entiendo tu decepción, que comparto... Como dice Ana, ellos se lo perdieron. ¡Ánimo, que hay mucha gente que valora nuestro esfuerzo: no nos debemos fijar en los demás.

Olga dijo...

Bien, de esta aprendemos para la próxima, pomemos la palabra sexo, o una cerámica griega de las explícitas o una pintura de uno de los lupanares de Pompeya... Y luego le hablamos de Chiron.
Seguro que los 5 asistentes disfrutaron un montón y que a muchísima más gente le llega tu presentación a través de la red.

Álvaro P. Vilariño dijo...

I will survive!

A profa dijo...

Ben, xa me sinto culpable, e a verdade é que ata o último momento estiven entre ir á túa conferencia ou á de Fernando Posada. Ao final decidiume que del xa tiña noticias polo seu blog CanalTic, é a tiranía das conferencias simultáneas. Dito isto, creo que como ben apuntas, tamén che faltou mercadotecnia. Estiven mirando agora a presentación e creo que un título como "A creación de proxectos colaborativos entre profes" tería atraído a máis público, entre eles a min. Noutra ocasión será. De todas formas a min valeume para chegar ata aquí, ver a presentación e o blog e seguirche a pista. Saúdos.

vorginia dijo...

Álvaro fue uno de los mejores comunicadores de los que pude escuchar en este X Inforensino. Presentó un trabajo excelente que no solo tenía aplicación para los profesores de Clásicas sino para cualquier materia...Una verdadera pena que no llagase la información a más público...