5/2/10

Dous equipos do MGB no desempate de Odisea 2010

Dous equipos do MGB, as DIVINAS, composto por NoaCatuxa e Sandra, alumnas de 4ºC de ESO, e ACHLYS, integrado por Paula e Andrea, de 2º C de Bacharelato, acertaron tódalas preguntas da primeira fase do concurso de Cultura Clásica ODISEA 2010, e disputarán o desempate contra outros 25 equipos de toda Galicia o vindeiro mércores 10 de febreiro, nunha sé aínda por determinar.
Foi unha semana de nervios e de tensión, pero ao final o esforzo deu o seu froito, e por fin Noa, Catuxa, Sandra, Paula e Andrea conseguiron tamén facer feliz a este profe, que tivo que esperar 5 anos para ver aos seus alumnos no desempate (e permanecer impasible e calado, como Ulises ante as sereas, antes de caer na tentación de responder á batería de preguntas, correos, mensaxes, e outras formas inimaxinables de comunicación que inventaron as miñas alumnas...)

Grazas e sorte no desempate!

1 comentario:

Ana dijo...

Mi enhorabuena a los tres equipos de MGB que han llegado como finalistas al desempate. Ojalá alguno de ellos pueda enfrentarse al vencedor de la Comunidad Valenciana en la final nacional. Los alumnos de Benicàssim no han tenido tanta suerte, pero nos hemos divertido de lo lindo y aprendido muchísimas cosas por el camino, así que nos sentimos también ganadores de un gran premio que ya nadie puede quitarnos.

Coincido absolutamente contigo en destacar el esfuerzo que supone para los profes morderse la lengua y no manifestar ningún tipo de ayuda, ni siquiera un gesto, cuando vemos que nuestros alumnos, a pesar del esfuerzo, se equivocan en las respuestas. Pero esa es la gracia, que sean ellos los que aprendan, que nosotros ya nos lo sabemos y no tenemos que demostrar nada, el premio y la recompensa de haber aprendido es para ellos, no para nosotros, no hay que olvidarlo.

Mucha suerte el próximo miércoles.